dagen :)

HAHAHAHHAHA, asså denna dagen har varit sjukt bra på nåt sätt :)
Jag fick skrattatack några gånger utav olika andledningar jag glömt, förlåt :{
SO:n som vi hade sista lektionen var inställd så jag fick vänta på bussen i 65 minuter!
Så drygt asså :c
Men jag och Klara gick till biblioteket och spela uno <3
Och sen kom Simon där och ville vara med,
och då fick han det men han förlora såklart för han är så dålig :)
Och i matsalen var det typ helt proppfullt, så jag, Klara, Johanna, Felicia & Johanna
satt vid samma bord med nårgra vi typ inte känner.
Och klantig som jag är sätter jag en majs i halsen, och typ så börjar jag hosta som en flodhäst, ungefär.
Men tilslut får jag loss den.
Och Johanna bah "nu blev du röd i huvudet" . Hahahha, vad tror du? :c
Och jag har sjuuuuuuuuuukt mycket träningverk i armarna, asså jag vet inte riktigt varför ? :c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0