läger!

tjaa ;>
Scoutläger i helgen.
Hade det riktigt kul med Nico, Olivia och Lizette!
Första natten sov vi på scoutgården, vi kolla typ på film och sånt där.
Vi ville sova i sofforna i ett annat rum. Men så fick vi inte det bara för att dom tycker att vi är olydiga ;o
Men vi är ju hur snälla som helst?! :') Men iaf, nästa dag åkte vi till Dalby eller nåt sånt.
Så delades vi upp i olika grupper, typ i min grupp var det bara killar och 2 andra små tjejer.
Men hon ena blev typ ledsen för hon ville va med sina kompisar -.- Så fick hon byta grupp.
Och hon andra blev typ sjuk och fick åka hem. mmmhh, så var jag den ände tjejen. kuuuul.
Men typ ledarna körde oss till ett sånt ställe,
så fick vi ha mösser för huvudet för att vi inte skulle se vart vi åkte, hahah ;pp
Och sen fick vi en karta, så gick vi typ o_0
Och sen typ gick vi till stugan. Jag, Olivia, Nico och Lizette hade tagit ett rum där vi skulle sova.
Men så kom såna små och skulle ha det rummet. Sen var alla rum upptagna.
Så gick vi till ledarna och sånt, och sa sa dom att vi skulle sova ute och sånt.
Men vi hade ju inte saker för det?! ;o Ja så typ fick vi tjatta och sånt.
Det var då 3 sängar i varje rum,
men man fick typ var mer än 3 i ett rum. Och alla små var typ bara tre!
Så sa lederna att vi skulle säga till dom. Det gjorde vi, men dom lyssnade ju inte ;o
Men sen efter flera timmar fick vi äntligen ett rum!
När vi åt kvällen så fick alla en lapp, så stog det nåt på lappen man skulle göra.
Asså medans man åt. På min stog det "du ska ställa dig upp på stolen och göra vågen varje gång Andreas (ledare) pratar" . Hahahh ;p asså typ ingen gjorde det de stog på lappen, bara jag, molly, nico och lizze typ ;p
På olivia lapp stog det typ "varje gång någon stönar ska du ställa dig upp på stolen och skrika Åh, en mus!"
Och på lizettes "Varje gång nån säger ordet mus ska du springa ett varv runt bordet" Och på nicos kommer jag inte ihåg ;p
Iaf, på kvällen gick alla och la sig helt tidigt. Men vi var uppe längre D:
Men vi skulle gå ner i matsalen på kvällen när typ alla sov, så typ gick vi in där och sånt.
Men så var det ledare som sov där, också såg vi typ inte dom, hahaha ;P
Och sen dem bara " hur hade ni nu tänkt er?"
Vi bah oopppss, och typ kuta ut XD
Men sen när vi la i våra sängar så var det då vånings säng, jag sov du där uppe.
Och på kvällen rammla jag ner.Hahahha D;
Vi var vakna till fyra, eller jag somna nog lite tidigare tror jag..
Och sen skulle vi typ upp åtta nästa morgon ;dd
Och sen hände det väll lite saker på söndagen, men jag känner att jag inte orkar skriva mer.
byebye !<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0