dagen

hejhej :)
Denna dagen har faktist varit sjukt bra på nått sätt.
En dag närmare helgen :)
På SO:n var vi i data salen. Jag satt och gunga på stolen som vanligt.
Men så kom Fahad där och drog undan stolen så jag rammla pladaskt ner på golvet.
Och typ alla skratta :( Gjorde ju skit ont! ;o Och inte nog med det, på engelska rammla jag av stolen igen!
Denna gånger var det inte för att att nån drog undan den utan mest för att jag var klumpig.
Vi hade sånt engelsk prov. Hahah, tur att man sitter bakom ett smarto iaf!
Hahah, jag fråga han på skit mkt XD Jajajja maggie, jag glömmer inte dig.
Du är också ett smarto och hjälpter mig mycket. Tack ska du ha :)<3
Lunchen idag var god. Gulaschsoppa, och äppelkaka med vanlijsås.
Asså jag känner mig som värsta matvraket, för Habebaa, Becky & Maggie som jag satt
med idag i matsalen tar bara lite äppelkakka.
Och så kommer jag där med västa mycket soppa :(
Jajaja, mat är bra ;)
Blir ingen bild idag, sitter vid henriks data :P

Kommentarer
Postat av: Maggie

Aww, hjälper dig alltid hjärtat! <3

hehe, du äter lagom, jag äter för lite :p

2010-10-21 @ 21:35:54
URL: http://grazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0