13 idag *shalalalaaaa*

tjennnaaa ;P
13 idag ! *shalalalalaaaa*
haha :D jao, idag fyller jag år ;) 7 september!
Imorse fick jag en supersöt tröja av mamma,
och en typ ask, förseställde en cupcake &så var det klubbor in den :D
Och ett kort där det stog grattis blablabl ,och *den stora presenten kommer snart*
Wow lixom :D haha ;D
Jag har också fått pressenter av bästavän Maggie, av henne fick jag en
tröja, tatueringar, ögonskugga, läppglans, nagelack . Aou ,tror jag fick med allt ;D
Tack mamma för pressenterna ,& tack Maggie för pressenterna :D
Bilder på sakerna tror jag kommer imorgon ;).
I skolan hade vi klassfoto, och då gjorde ju sig alla fina bara för mig :-DD
haha, näe :p Men jag ville sitta längst fram eftersom att jag typ alltid får stå längst back!
Så jag böjde på mig lite så jag skulle se kort ut. OCH GISSA VAD?! Jag fick sitta längst fram!! :D haha, jag är så bäst asså ;D<3 Hoppas jag ser bra ut iaf, förra året såg jag ju helt störde ut D: xd.
På idrotten idag hadevi rugby (stv) alla var feean helt galna xDD.
Och nu ikväll har jag varit på scouter ,naaaajs (:
Jag har ätit lite tårt och sånt idag också ;D
Men vi kommer fira det mer på lördag (:

Pusshaj §

Kommentarer
Postat av: PRUTT.

Vsg<3

2010-09-13 @ 14:54:17
URL: http://missgrazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0