dagen jaaao :>

Tjenar moss :)
Skola idag som vanligt.
Först Tyska. Jag hatar verkligen det ):
Sen hade vi hemkunskap,
det är så himmla dumt att vi har det lektionen innan maten.
Men iaf, idag laga vi nått kött å potatis & så.
Jag blev väldigt mätt så jag gick inte ens i i matsalen.
Efter luchen skulle vi ha svenska, men Charlotte är sjuk
så det blev håltimme där.
Och sist hade vi SO.

Imorgon ska jag klippa mig vad 9.30.
Fett tidigt! Men det fanns typ ingen annan tid :/
Vet inte riktigt hur jag ska klippa,
men det kommer väll bild imorgon :)

Imorgon ska jag och jag också till morfar och
arbeta lite i trädgården har mamma bestämt D:

Och sen senare på eftermiddagen ska jag till Maggie :D
Vi ska äta pizza & så. Fira min födelsedag lite :D

ihihihi, bajbaj :P




Kommentarer
Postat av: Maggie

yeah :D

2010-09-04 @ 09:09:00
URL: http://missgrazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0