Tjätjä'ä

tjaaaaaaa.
Skooola idag. I matsalen när jag skulle sätta talriken så
var det typ 3 majskorn kvar på tallriken,
mat-tanten bara: gfsydgogfujhk
jag bara: va?
hon bara: du får skrapa av tallriken.
Så fick jag gå och ställa mig sist i kön bara för att det stog massa folk ivägen.
Sen glodde jag skiten ur mig på henne. Hahha, så störd asså!
Sen på NO:n skulle vi dissikera bläckfisk. Hahah, de va typ helt äckligt ;oo
Men vi typ kötta hela. Också klippte vi isönder den, ahahah :D
Vi hade sån bajs läxa i NO till idag att man skulle göra några uppgifter,
så hade jag gjort dom uppgifterna men bara glömt dom hemma.
Så läraren bara: Ja, jag kan ju inte veta att du har gjort dom! Du får gå på TTF!
Sååå jävla sur jag blev ;OO Asså herregud jag hade ju gjort dom. Bajs-lärare. !
Har varit på gympa och sånt nu ikväll, lalalala.
bajbaj (: <3

Ny bloggdesign, som maggie har fixat ;)
Kolla hennes blogg http://missgrazina.blogg.se/
hihi, älskar daaaaj <3

HHAHAHAH, kolla bilden!!
Typ en bild från Turkiet 2006
Hhaha, kolla kläderna D:
Kommer ihåg att jag va skit stolt över dom då !
HAHAH  ;D


Kommentarer
Postat av: Maggie

naw, var du stolt över dom? x)

2010-09-23 @ 16:55:48
URL: http://missgrazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0