Tjätjä'ä

Idag har man varit i skolan som vanligt.
På idrotten skulle vi springa 5 varv runt staffansvallen, jäävla jobbigt !
Sprang iaf på 11 minuter och kom in först av tjejerna :D
Min bästa tid innan dess var 13 minuter, så fick iaf 2 minuter bättre :D
Sen hade vi NO, not fun -.-
Sen OS. Imorgon har vi läxa i SO.
Vi ska typ kunna massa om politik och sånt skit -.-
Sen har vi också tysk läxa till imrgon.
Aja, sen hade vi iaf Lunch, där vi åt ,öhm .. vi åt..aja har glömt, men har iaf för mig att det inte var så gott D:
Efter Lunchen hhade vi matte.
Sen engelska
& sista svenska.
På engelskan och svenskan hade vi vikarie. Martin, han är helt dum i huvudet tycker jag :O
Sen var dagen slut !! :D<3







                                                                      jag vet att ni diggar bilden
                                                                     som man inte ser ett skit på ;)




VET NI VAD ?!?!?!?!?
JAG SKA TILL EYGPTEN PÅ HÖSTLOVET :-D
LÄNGTAR SOM FFAN ! <3

Fick reda på det nu ikäll :D
Har varit i Europa och Asien.
& snart Afrika :D

Blir 13 på tisdag!
Ett grattis kanske ?(a) <3

 


Kommentarer
Postat av: Maggie

yäy, jag ska med ;-D

grattis i förskott;P

2010-09-04 @ 09:05:39
URL: http://missgrazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0