VAD GÖR MAN NÄR MAN HAR TRÅKIGT?

Visste du ..
att jag vill ha - Mycketmycket lov!
att min senaste kyss - Kanske du fick? :o
att jag pratar - Jaru, vem vet ? :$ 
att jag inte gillar - mycket :C 
att jag avskyr när folk snackar -  bullshit.
att kärlek är - Cooolt.
att jag gillar att - vara med familjen och mina djur :3 
att jag alltid kommer att - älska mina vänner och familj!
att jag är hemligt förälskad i - Ingen? :D
att min mobiltelefon är - Snygg (:
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag sova liiite längre.
att innan jag går och lägger mig - Tar jag på mig täcket . 8D 
att idag har jag - ätit ostbågar B-)
att jag just nu tänker på - Min mamma som just gick och lade sig.
att i kväll ska jag - Sova ? :( 
att i morgon kommer jag - VAAAKNA!
att jag hoppas - Att jag lär mig vissa saker. </3

Har du:

Någon som förstår dig?  Jajamen ! 
Någon som du saknar? aaa =/
Någon som du hatar? Japppppp.
Vem kramade dig senast? Maggie trorja ♥

Vem ringde dig senast? Nån som la på luren när jag skulle svara. -.-.-.--..-.-.--.-
Vem ringde du senast? maggie?!?!? 
Vem var hemma hos dig senast? Mamma :(♥
Vem var du hemma hos senast? Skolan HAHAh 
Har du pratat med någon idag? Många D: 
Har du gråtit idag? näää  
Har du skrattat idag? Självklart!


Jag:

Svär ofta? Ja, har börjat göra det på senaste tiden :D
Sjunger i duschen? Nej, bara när jag är själv hemma <3 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Jadå, om jag måste :D
Skrattar åt dina egna skämt? självklart :( 
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nepp!


Har du:

Syskon? yesbox!
Jobb? Näää, orka jobba ...
För många vänner? vänner kan man aldrig ha för många av ♥
Rymt hemifrån? Njau, nej.
Färgat håret? nepp!
Bra självförtroende? öh, "ibland" ^^
Sagt "jag älskar dig" till någon? ofc, till många :) ( och menat)
Gjort något olagligt? ja. <3<3<3<3
Somnat i skolan? nej, hoppas att jag inte kommer behöva. :3
Brutit ett ben? Nej!
Tappat bort mig i min hemstad? hmm, ja :$
Sett en fallande stjärna och önskat? ja!
Smugit ut utan lov? har ingenstans att smyga :c 
En hemlighet som ingen annan vet? Ja :)
Sovit en hel dag? Nästan :]
Ätit musslor? nej, men ucsh.. xd
Varit på en festival? JAPP!
Färgat ditt hår svart? Nej!

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommaren!
Ska du göra i helgen? Sova.
Har du för kläder på dig? Trosor och nattlinne <3 
Gjorde du igår? Hade allmänt tråkigt och var i skolan. 
Ska du göra i sommar? BADAAAAAAAAAAAAAA
Åt du senast? ostbågar bby
Har du för mobil? Nån nokia  ^^
Vad köpte du senast? Vet inte ._.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrika, och springa därifrån vetttskrämd!


Vem/vilka:
Slog du senast? Felicia (:
Fick du sms från senast? Sandra tror jag x3 
Pratade du med? Mamma.
Skulle du kunna göra allt för? vissa ♥
Kan du lita på mest? mina närmsta <3
Sov du tillsammans med senast? Sängen, HAHAH!

Allmänt:
Har du pussat en groda? självklart ;*
Kan du hjula? jaa
Biter du på naglarna? ja :(
Är du EMO? ja *cutcut*
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa träd?! >;o
Skulle du kunna hoppa fallskärm? självklart, vore fett fränt 
Följer du mode? nåpz
Är du hungrig? nei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0