hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

HAJJJ BLOGGEN!!
Asså förlåt mig för att jag inte bloggat på rktttttt länge men har inte varit hemma :(:(I(
Eller jooo, men jag har varit på läger i en vecka och kom hem i lördags. Men det var sånna byggjävlar så hade tagit av en sån ledning så vårt internet eller telefon har inte gått, men det blev fixat idag :D:D:D
Iaaaf, hade det riktigt najsigt på lägret, asså rktrktrkt naaaaaaaajs. Såg Timbuktu och Hoffmaestro eller vad dom heter, ihihihihi. Och jag har blivit riktigt bränd av solen, AHHAH ni skulle sett mig i fredags asså såg ut som en tomaaaaat, hahhahah :( Och nu ser jag väll ut som ett russin eller nåt i den stilen. aoaoaoaooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0