HIHÅ

Förlåt för min grymt dåliga uppdatering, men orkaaaaaa.
Maggie sov här inatt :D Hon är bäst så hon gick hem till mig , och sen kom jag med min cykel så snodde hon den så fick ja värsta kutaaaaaaaa. cutcutcut :F
Och seeen vettefan vad vi gjorde, och sen hoppa vi studsmatta i 24343254 år , och dåååå sa maggie -myggor, ahhhhhhhhhhhhh!!! Och då gick vi in, sen gjorde vi nudlar trorja, och sen gjorde vi dittanochdattan. Och sen nånting och sen nåt och sen soooov vi :D
Och sen gick vi upp ap tidigt, tror jag måste döööööööööö
BAII

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jag är bäst ja! :D

Jag har ett myggbett som är störra än en femma, typ 10cm brett. >:(

2011-07-09 @ 11:32:20
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0