Mhuhuhu

Shululu! :D
Jag vakna vid 20 över 12 idag, och fick värsta paniken eftersom Maggie skulle komma halv 1. Så jag for upp ur sängen och gjorde mig iordning snabbt, haha :c Sen kom hon och vi hade det roliiiiiiigt <3
Sen har jag också städat min gaderob idag, fett drygt :c

Och en annan sak. Ah, jag spelar habbo. Fett töntigt, vet. Men iaaaf, inte habbo dådådå asså jag menar jag spelar gthotel, typ som habbo, men iaaaaf. Min gubbe på gthotel hade förvunnit! Seriöst den va bortaaaaaaa!
Sen sa nån åt mig och göra såssåså blablablabla jaa så fick jag tbx mitt namn och mina rum. Men mina emblem och kompisar är borta. Och allt jag hade i handen är borta!!!! Seriöst, hade as mkt rare, tackor å allt ;CC Fett ledsen D': Men sånt är livet </3



HHAHAHAHAH, SNACKA OM MOBBAT <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0