mannen med attityd

shoohohohoohohoho
okeoke, lite damp där kanske.
Men iaf, så är jag mannen (kvinnan) med attityd :).

mhm, sakerna som jag fick av Maggie julklapp var då
ansiktsmask, fotmask, hahahha nä de kanske de inte
heter men iaf samma sak fast till fötterna ;)
och så fick jag parfym, det är hannah montana fast det bryr jag mig inte om,
huvud saken är ju att den luktar gott. & den lukta sjuuuukt gott :D
fick också lypsyl (;
osså fick jag sånna figurer man har när man badar :D
hihihi, riktigt najsiga saker :D
tack så mycket maggie :D<3






Kommentarer
Postat av: Maggie

Haha, som sagt kan vi hoppa över vilket märke det är (a)

men kul att du blev glado! ;)

2010-12-26 @ 20:31:56
URL: http://grazinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0