ingen rubrik

ciiaaao (;
Skola idaag, Maggie var sjuk .____. För fan bli frisk nån gång din jävel !!!!
jajaj, Sofia och Becky var också sjuka .___. Jag var mest med Habebaa (stv) idag :)
En i klassen följer efter mig hela tiden! Typ så satt jag och Habebaa där på en bänk
och snacka lite skit om henne, nää men inte skit ,bara sanning ((:
Ja så kom hon där och jag bara *aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh*
Så hade hon en bok som hon tyckte var cool. Jag bah, hääftigt .
Jajaj, hade hemkunskap idag. Jag jobbar i vanliga fall med Maggie,
men hon var ju sjuk. Så jag jobba istället med Johanna,
för Anneli som hon jobbar med var också sjuk .__.
Vi bakade bullar. "ny franska" XDD
Iaf, när det stog att man skulle hälla i "1 krm salt"
Så råka Johanna ta tsk måttet ist xdd Och man skulle ha ett
halvt paket jäst, men så hällde Johanna i ett helt!! XD
Bullarna blev iaf goda tillslut :).
På svenskan hade vi vikarie, jag äääälskar verkligen vikarie !XD
För lixom då kan man sitta var man vill å sånt, och typ ingen lyssnar på
han/hon.

Imorgon ska vi ha kalas för mig :DD
nejmen, släkten å vänner å så ska komma ;).
Nää, jag pallar inte lägga upp bilder på det jag fick när jag fyllde år xd
lat, jaqg veeeeet .___:
Men det kommer kanske nån dag :).

FAN vad jag är duktig !!
Ser ni?! Ser ni?! Jag har faktist laddat
upp en sak som jag fick på min födelsedag,
t-shirten ((;

Och det är faktist också dagen outfit


Kommentarer
Postat av: Maggie

Funderar på att köpa sån tröja i gul c:

2010-09-27 @ 17:17:19
URL: http://missgrazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0